Stort. Större än jag någonsin trott

 
Life in technicolor. Eller mitt liv i bilder som jag skulle önska det betydde.
Antar att detta är en rätt bra resumé. Vi hade en dum övning på idrotten att leta upp ställen i stan. Gärdet, Östermalms IP, Dansställe, boxningsställe osv. Vi var då TVUGNA att fota alla i gruppen och sen åka tillbaka till skolan och visa vår lärare för att få närvaro. Detta tog oss tre timmar (!) och då hade vissa vikit av på vägen. Om det inte var så att vår svenska lärare var sjuk idag och vi slapp vårt svenska läxförhör så hade jag nog skolkat idrotten. Nu kändes det bara onödigt. Men då kände jag att jag förtjänade en fet hamburger tallrik efteråt på Tullfritt och skjuts hem.
         
   
COMMENTS
     
    » Jullo        

Du är så snygg :( :) :/ :$

    2011-09-17 // 16:07:52                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback