The soldier came knocking upon the queen's door, he said "I am not fighting for you anymore"

 
Torsdagen den 22 September löd ungefärligt såhär. Vaknade klockan sju för min fader har en extremt irriterande personlighet att han har svårt att vara tyst på morgornana (jädrans svårt ord!), ibland brukar han vara gullig och stänga dörrskrället på helger/lov men vanliga vardagar är det lite svårare.
Återgå till dagen, jag somnade snabbt om och vaknade sen runt nio och vaknade sen en halvtimme senare och bestämde mig för att kliva upp ur min alldeles för gosiga säng som skrek på mig som alla dagar.
Drog till pluggsan, och eftersom jag började halv ett så tar jag tåget till Solna och tar sedan en buss och helt plötsligt när jag står på rulltrappan (JA, Krist Novoselic jag står på rulltrappan. Probs?) så känner jag att någon rycker i min väska och jag tänker VAD I HELVETE så vänder jag mig om och ser Julia vackraste Roxell stå där! Hahah vi gosas och kramas och tar 70 bussen för att åka en längre sträcka och babbla och hade så jädrans mysigt.
Första lektionen var spanska med ett "spanska prov". Första terminen kommer vi tydligen inte få något betyg. VARFÖR HAR VI BETYG OM VI INTE SKA HA NÅGRA?! Men det där provet var väl halft svårt halft enkelt.
Vi fick sluta tidigare eftersom mina spanska brudar och jag var rätt snabba så jag mötte Celine, Gustaf och Daniel i M rummet och där bestämde vi oss för att låna tvn som står där hahaha. Daniel pantade in sin plånbok eller P-bok som han själv sa (vilket var det fulaste smeknamnet på en plånbok jag NÅGONSIN hört!) så vi fick låna Wii. Vi spelade Wii i kanske en halvtimme innan vi drog. Jag var bäst på bowling. När jag säger bäst menar jag oslagbar.
Samhällsvetenskap och sedan Svenska. Sen slutade vi. Jag och Cellan begav oss till Sleven och köpte korv och sedan till Beyond Retro!!
         
   
COMMENTS
     
    » Jullo        

Ni är assnygga, jag saknar dig redan. Ses imorgon, PUSSO!

    2011-09-23 // 00:33:08                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback