But it's nothing when you stop and say `Fuck it´

 
Sov över hos Malin igår. SKULLE egentligen på bio med Malin och Dalia, vi skulle se hunger games, så fanns det inte platser vi ba Happ kul. Så vi shoppade lite, jag köpte en ascool väst på rean älskar den!
Sen drog vi hem ha!
Jag och Malin åkte till Ica och hyrde Jane Eyre, filmen baserad på Charlotte Brontës bok (en av Emily Brontës systrar, hon som skrev Svindlande höjder, för de som ej visste detta) och chips. Så glodde vi på den, spelade Amnesia med Daniel, kollade på youtube videos i hans rum tills vi alla sov typ, då vaknade vi och gick in till Malins rum och pratade i typ en timme, sen somna vi. Jag somna direkt haha. Klockan var väl 2 då typ? Nästa dag vaknade jag ju, som jag alltid gör när jag sover över hos folk, klockan asförtidigt. Denna gång kanske åtta-halv nio. Men bestämde mig för att typ blunda i en timme eller så, då tyckte jag att jag hörde Malin vakna, så jag börja babbla med henne. Sen pratade vi ett litet tag, sen gick vi upp och käkade frukost. Då var väl klockan runt elva. Käkade osv och sen gick vi ner och spela Wii. Sen gick vi till Ica och lämnade tillbaka filmen och köpte lite ingredienser för att göra muffins, gick tillbaka till henne, gjorde muffins sen blev jag hämtad av pappsi. När jag kom hem gjorde jag absolut ingenting, kollade på gladiatorerna med mamma och pappa och kollade Hotell i USA.
Var så jävla trött så jag gick och la mig halv tolv och sen klockan ett så ringer Michelle mig. Ignorerade två samtal, sen när hon ringde en tredje gång så gick jag och stängde dörren och satte i hörlurerna och pratade med henne i tjugo minuter, eller hon pratade mest jag låg och blunda och lyssnade.
Hon skulle vara vaken tills Kids Choice Award började, där One Direction skulle uppträda OCH var nominerade. Men den skulle börja två, jag ba eeeeeeeh nej kollar på det när det är dagsljus istället. Så skulle hon skypa med alla våra twitter vänner.
Läste sen på hennes twitter att tydligen så hade Maz (Liams bästa kompis typ) hade joinat de, jag ba HEJ INTE ALLS AVUNDSJUK.
Jaja, fick en god natts sömn......
Här är mina muffins jag gjorde!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback