Oh, there ain't no darkness that I fear

 
Mitt hatt den har tre kanter
Har sminkat mig för första gången på hela sommaren samt har en gammal parfym som jag inte använt på fleera år. Satt och skrev brev igår, för brev är det finaste som finns. Ett till finaste Berran och ett till Michelle, bara för att hon är så tvärt emot brev. Ska nog skriva fler brev åh. Kan inte jag bara få en australiensk kille att brevväxla med? Eller brittisk? Vore ju hur mysigt som helst. 
Usch förlåt för denna glittriga/blommiga/mysiga blogginlägget, det är tidigt och jag lyssnar på Ben Howard. Samt jag tror jag sprutade en gnutta för mycket parfym så jag fick upp det i hjärnan. Borde man googla tro?
"Sprutade för mycket parfym nu är jag hög. Hjälp" fint. 
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback