She's got a little house in town I sometimes go around there to see her

 
(okej innan jag gör den här vill jag bara att ni kikar in Wallbergs version på listan, så ni får typ en inblick hur normala människor är, sen kan ni kika in min. Okej. Har ni kollat in hennes nu? Bra, då börjar vi) 
 
Vad har du på dig?
Ljusbruna chinos och hamburgertröja

Hur mår du?
Prima, har nyss ätit en 90grams hamburgare så jag mår finfint

Vad önskar du just nu?
En halvaukustisk gitarr
 
 
Vad har du ätit idag?
Grandiosa pizza till frukost, te och en torr kaka, hamburgare med pommes frites

Vad ska du göra imorgon?
Absolut ingenting

Och på onsdag?
Ingenting

Senaste köp?
En jättesöt blommig klänning samt en mörkblå jeansskjorta och en ministaty av Mozart

          

Vad skrattade du senast åt?
Skrattar hela tiden

Vad grät du senast åt?
Into the wild 



Vem sov du senast med? 
Michelle, på hennes tjejmiddag vilket var för exakt två månader sen

Vad läser du just nu?
Agnes Grey av Anne Brontë

Senast sedda film?
Get him to the greek

Vilken svordom använder du mest?
Alla svordomar i det svenska vokabuläret samt ett flertal engelska

Vem var den senaste som ringde dig?
Julia Andersson 



Dina tre senast inkomna sms?
"Ja exakt!" "JAG VET OMG HAN ÄR SOM MIG" "Japp"

Vad stod det i de i ditt senast skickade sms?
"Yes låter super *smiley* Vi får ta tag i Popaganda också!!"

Vilken är din favoritfrukt?
Persika, äpple, vindruvor, ett gott päron (inte sådanan päron som är stenhårda), banan

Vad är du rädd för?
Är ju lite av en stänk paranoid så typ nästan allt. Men typ mest att bli gammal och ångra att jag inte gjort olika saker.

En person du tycker är snygg?
Kvinna: Scarlett Johansson, Rita Ora, Coco Sumner (I blame Coco)
Man: Stefan Abingdon, Harry Styles, Robert Sheehan
(kan inte välja okej, tvinga mig inte)

Din favoritkaraktär i en serie?
Spencer Hastings i Pretty Little Liars

Vad för sorts killar faller du för?
Lockigt hår, fint leende, humor, mysiga, crossåkare, gitarrspelare
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback