You're gonna be desperate, you're gonna be begging me for kids

 
Var och tränade imorse klockan 12. Så jävla jobbigt trodde jag skulle dö äej fy! Sen drog vi hem och myste med Stellisen som var på besök samt monterade ihop hennes matstol som hon nu har hos oss. Bortskämda unge asså <3 
Sen drog alla och jag städade mitt rum och hallen, asså det har aldrig varit såhär fint i mitt rum, det är helt galet! Klockan fem drog jag, Bullen och Isabelle till Ica och mötte upp Dalia, vi handlade en massa tacoshit sen drog vi hem och fixade och sen satte vi oss på uteplatsen och bara åt och snackade och grejer. Asså fy så mysigt. Sen messade Jesper Dalia och sa att hon skulle till Gillbo och spela basket, efter asmånga om och men så drog vi dit. Skittråkigt var det haha. Socialare människor behöver man inte leta länge efter asså jisses. Har bytit lakan i min säng asså ååhh de är så himla mysiga dör! 
Ska kolla på Harold and Kumar Go to White Castle nu tills jag kollapsar. PUSS
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback