It's a wicked game that you making me play...

 
Rensar garderoben. Brb
         
   
COMMENTS
     
    » Sofia        

Naaaw, Tack så mycket! :3♥ Hahah jag fattar feelingen!! :D ja, I oktober när de kom till Sverige satt först jag och mina vänner och köade för att få armband till caféoperan, vi var nr. 251 och de 500 första skulle få armband! :D men så blev de kaos och folk som precis kommit sket i allt och fuckade upp det så vi kom inte in... men vi drog till flygplatsen för att vinka hej då. :D och så kom de!! :D jag gick ut med min ena kompis och ställde oss så att vi kunna se bakom deras bil och där stod Zayn och rökte medans Harry och Louis skämtade med en random kille!! :D♥♥ sen så sa den killen något och de kollade mot oss!! :D Vi stod kvar och sen vände sig Zayn om och Kollade mig rakt i ögonen, Log sin snygga leende och vinkade till mig!!! Shiiit!! jag dör av att bara tänka på det!! :D♥♥♥♥ sen gick vi in till de andra och så gick de in till avspärrningarna och jag hamnade längst fram och fick ögonkontakt med louis som stod närmast mig flera gånger! :3 sen så sa de 'PussPuss' 'Vi älskar er' och 'Köttbullar' inna de gick! :3♥♥♥♥ de var äckta glädje det för mig! xx du då? :D♥♥



Förlåt att jag skriver så långt! :s Kramkram!xx♥

    2012-02-28 // 14:33:10                                
     
    » Julia        

Profilbild dirr

    2012-02-29 // 04:15:29                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback