And you can lie with me, with your tiny feet

 
Idag var det sol ute. Så jag och pappa gick på en 45 minuters promeflax. Det var mysigt. Supermysigt faktiskt. Sen åt jag pannkakor och kollade på 8 mile, men spolade bort allt och lyssnade bara på rapparna, vilket är typ 20% av filmen HAHA. Seeeen satt jag vid datorn. Sen satt jag ytterligare vid datorn. Tröttnade sedan på att sitta vid datorn så jag fixade lite i mitt rum och lyssnade på David Bowie (jag älskar dig förövrigt) sen hade mamma och pappa hyrt Baksmällan 2 så jag gjorde iordning lite te och tog mig en filt och kollade på den. Gud vad jag umgås med mina föräldrar har jag märkt. HAHA så jävla forever alone. Sen gick jag ner till datan igen. Kom nyss på att jag måste köpa balsam. Mitt hår är helt fucked up. Men det luktar gott efter schampoot iallafall. KBRY PÅ DEN. Tjing
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback