But when you smile at the ground it ain't hard to tell, you don't know. You don't know you're beautiful

 

Så jävla rebell assåå. Skor inomhus och grejer.
Jag är typ den enda sexton-snart-sjutton-åriga människan som faktiskt längtar till skolan. lite. grann. Inte så jag vill att lovet ska ta slut utan bara att jag inte har någon ångest haha!
Ska försöka ta kort på mina outfits vardagligen. Treevvligt liksom.
Underbara Michelle visade mig även hur man gör gifs. Tack tack taacckk.
Får även sovsällskap ikväll. Vi var och klippte näbben på en av mina fåglar idag och då satte vi honom i en minibur som han fått sitta i resten av dagen haha!
         
   
COMMENTS
     
    » michelle        

hihi varsågoood sötis!

    2012-01-08 // 17:19:10                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback