I wanna be drunk when I wake up on the right side of the wrong bed

 
Min dag: Vaknade strax efter nio för att göra mig klar och gå ner till Friskis och Svettis klockan tio och gymma med bullen. Vi tränade i en timme, sen drog jag hem. Duschade och sen drog till bullen för att äta amerikanska panncakes mmm. Det var planerat att jag skulle till Nani sen och ha en photoshoot, men det vart mörkt så fort så vi struntade i det. Tar den imorn istället. Så då var jag fett rastlös. Så jag ringde fina Malin och frågade om vi skulle göra tacos. Så mamma skjutsade mig till Ica där jag mötte Malin, vi köpte grejer och hyrde film sen gick vi hem till henne. Så när vi kom hem till henne så visade det sig att det hennes pappa trott var tomat, var egentligen två röda paprikor. SÅ vi knallade till PrisXtra, ganska så mycket närmre, och köpte ENDAST fyra tomater. Killen i kassan ba: OJ storhandel här asså.
Sen fixade vi iordningen tacosen, och mitt i allt köttfärslagande (jag kallar mig för ett proffs i att göra PERFEKT taco köttfärs) så ringer Bullen och undrar om vi ska hitta på något. Så hon kommer över till Malin PRECIS när vi ätit klart och vi börjar titta på filmen vi hyrde. 500 days of summer. UNDERBAR.
Sen kom Malins brors 97 vänner. Så vi drog ut och spelade burken med de. BLEV INTE BURKAREN EN ENDA GÅNG. Det var verkligen blodigt allvar. Vi satt hukande bakom bilar, sprang runt hela området och kutade så fort man kan i snöstorm och isig väg. Sen uttvecklades hela burken leken till snöbollskrig. Daniel & Kings VS mig. TACK. Använde bullen som skydd hela tiden HAHAHAH. Jag är en sån elak vän. Sen drog alla vidare och mamma kom och hämta mig och Bullis.
Frös RÄTT så mycket när jag kom hem så jag fixade te och har nu krupit i sängen och lyssnar på fina Ed Sheeran <3
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback