I'll never will be good enough for her...

 
VÄRD DAG. Skolan började idag, men har bara en lektion på måndagar. Historia. Hela klassen väntar lydigt utanför klassrummet. Tio minuter går. Kvart går. Halvtimme går. Sen går vi ner till administrationen och där får de typ inte igång systemet så de kan inte kolla om vi har någon lektion eller inte. Så alla skiter i det då och drar vidare. Bara det att Bullen skulle komma till stan och köpa ett skärp. Så jag, Gabbe och Bullen följde med Julia och Isabelle på deras spanska lektion och satt där ett tag, tills vi stack.
Sen drog jag och Bullen till innerstan då och letade direkt efter fika ställe. Vi bestämde oss för att kika i gammel staden efter fika ställen och hittade ett supergulligt café. Sofistikerad som jag är beställde jag té. Södermalmsblandning. Hahaha. Det var inte lika gott som i påse... Sen beställde jag en chocklad boll. JAG KOMMER ALDRIG FÅ EN SNYGG RUMPA TILL SOMMAREN :'(
Julia köpte sedan sitt bälte och vi drog hemåt och kollade på Hart of Dixie. De två episoderna jag såg igår, bara för att hon blev avundsjuk på mig och ville se den serien tillsammans med mig. Kult. Nu har vi något att göra tillsammans :)
         
   
COMMENTS
     
    » Julia        

Du bara nämner mig inte alls, hatar du mig eller?

    2012-01-09 // 23:21:16                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback