So baby imma set you free, yeah imma set you free

 
Så jävla kamerakåt asså haha!
Jag var hemma hos Julia idag och åt tacos. Alltså, inte bullen och inte berran. Utan Julia som går i min klass. Med Isabelle och Linn. Vi hade superduper mysigt! Vi började med att sitta och bara spela lite gitarr och prata och så, sen hjälptes vi åt att göra tacos och sen åt vi i hundra år sen satt vi bara och pratade vid matbordet. Från facebook till läskiga människor på gatorna till sånglärarna på cyber. Hahah. Sen åt vi kladdkaka och glass. Ååh verkligen supertrevlig hihi. Nu ska jag knarka twitter och tumblr och sen ska jag sova. Är jättetrött. Känns förövrigt helt sjukt att det är en ny vecka imorn! HUR segt har inte den här veckan gått egentligen??
         
   
COMMENTS
     
    » Julia        

Sen råkade du börja prata i skype med mig

    2012-01-15 // 23:59:35                                
     
    » Julia        

Föresten är du för-jävla snygg babe

    2012-01-16 // 00:13:32                                
     
    » Sofia        

DU är snygg sexy <3

    2012-01-16 // 16:25:45                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback