There's nothing that I wouldn't do, to make you feel my love...

 
Jag skulle vilja
  • Stanna hemma från skolan imorgon. Bara för att jag vill ha helg så gärna
  • Spela gitarr hela natten+hela dagen. Leker som fan med stålsträngis (Iguitar)
  • Kunna hålla att jag inte ska äta onyttigt. Dock inte så lätt när ens pappa säger att han ska dra till Sibylla
  • Ha te hos mig just nu. Har druckit te två gånger idag STOLT TJEJ
  • Att mina öron ska läka så jag kan köpa fiiiinaa örhängen och ÄNTLIGEN vara en normal tonårsflicka
  • Läsa Into The Wild hela natten <3
  • Dricka julmust just nu.
  • Att mitt rum inte var så stökigt
  • Att mina fötter inte skulle frysa så mycket huuuuh :(
  • Ha Harry hos mig. (sidenote sorry)
  • Att klockan var lite mindre så jag kunde stanna uppe lite längre
  • Ha lite mindre swag. Det är liksom rätt jobbigt att bära på såhär mycket...
  • Ha min snygga rumpa som jag satsar på till sommaren (men äter jag sibylla så kommer jag aldrig få den)
MEN jag ska inte göra något av det. Jag ska gå och sova. Nu. Sofia. !
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback