Where everybody goes to be alone, where you won't see any rising sun

 
Agnes Obel är en underbar låtskrivare asså! Danska, huh who knew!
Asså klockan är fucking elva och jag är så trött så jag tror jag ska somna vid skrivbordet vilken sekund som helst VAD ÄR DET HÄR?!
Jag och Johanna köpte ju en bok imorse till engelskan. Hon köpte en som hette One Day som tydligen blivit film nu och jag köpte Into The Wild <3 <3 <3 Ååhhhh jag höll på att börja gråta på lektionen för jag kom ihåg filmen haha! Jag lyssnade på soundtracket med Eddie Vedder samtidigt, det gjorde att jag bara ville gråta ännu mer! Fan vad jag älskar den där filmen asså.
Skypade nyss med Nani. Det var fanimej ett tag sen man skypade. TUR att datorn kommer ihåg mitt lösenord åt mig, för det gjorde tametusan inte jag. Sen drog hon in två andra tjejer i vårt skypande. Det hela slutade med att vi alla tog bort ljudet och bara chattade, sen kollade de två andra brudarna på Vänner och jag kollade på Misfits. Och Nani... var på toa?
Har estetisk kommunikation imorn. JAG ORKAR VERKLIGEN INTE. Vi ska göra en kortfilm och dumma som vi är bestämmer vi oss för en skräckfilm. Att vi inte tänkte på att bara göra en musikvideo. There. Det hade typ vart klart nu om vi hade gjort det?? Orkar inte assåå.
Jag har inget mer att skriva. Blir ett sånt där flummigt inlägg, as usual. Nu är klockan tjugo över elva, då är det mer okej att gå och lägga sig? Jag ska nog läsa lite i Into The Wild, kommer fan läsa ut den på en vecka hahahah.
Det känns som jag borde ha mer att skriva. Dock har jag inte det. Trevligt.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback