You know i'll be your Life, your Voice, your Reason to be.

 

Hade inte tänkt göra någonting idag, blev till att jag gjorde massor. SE DÄR.
Vaknade av två gulliga sms av Dalia,
Jan 5, 2012 10:36 AM
det e sol idaaag wihooo :)
hoppas du är vaken hahahah
Jag var inte vaken.
Vi gled runt hemma hos mig ett tag, sen drog vi till BK. Det var superkallt utomhus för att vara ärlig, men gott med BK. Sen spelade vi gitarr, sjöng och myste. Sen drog hon.
Efter det åkte jag och tränade med Bullen. Gick sisådär bra, kände att jag var lite ur fokus eller lite otränad typ.
Sen åkte jag hem, åt fruktsallad. Vart hungrig efter det så jag fixade iordning bakad potatis och sallad och sen kollade jag på The Voice Sverige. Trodde jag skulle hata det, men jag gillar det faktiskt. SKÖN PETTER ÄR ASSÅÅ.
Sen började Coco Avant Chanel.
Min gudinna.
AH vad jag älskar henne. Har bestämt mig för att jag ska börja dra fram mitt gamla femtiotals-jag och klä mig mer som henne. Och jag ska lära mig franska. Why not liksom?
Qui qu'a qui qu'a vu Coco? Eh Coco, Eh Coco
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback