And you're gonna love, you're gonna love again!

 
Firade Midsommarafton hos Johannas landställe med deras familj plus våran familj. Supermysigt! Hade femkamp, åt gott, lekte med Stella, åt tårta, spelade frågesport tills kl 12, sen gick vi alla och la oss. Alla var heeeelt utmattade! 
Hade lite svårt att sova, inte för att jag inte var trött, kunde knappt hålla ögonen öppna, utan för att det var superkallt och jag hade lite ont i magen. Men jag tog en filt över min sovsäck som jag hade som täcke och åt några skedar yoghurt innan jag la mig. Vaknade imorse av att pappa ville flytta på uppblåsbara maddrassen jag låg på, så jag la mig i deras säng istället och somna om. Gick upp till de andra och åt frukost vid typ tio-tiden. Tyvärr var ju vädret idag inte det finaste så vi drog hem strax efter frukost. Hade velat åka mer båt än den lilla båtturen till fastlandet, men men. 
MÅSTE göras om, ååh hade en supertrevlig midsommar!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback