Åren har nog slitit hårdare på mig

 
/Dag 22/ En låt du lyssnar på när du är ledsen
Inte för att denna låt gör mig lycklig igen eller så, utan den bara känns som en sån som passar perfekt när humöret inte är på topp.
Läste en bra kommentar från människan som laddade upp klippet på youtube, kopierar in den bara.
Jag är själv trött på den eviga diskussionen hurvida Håkan är ett geni eller värdelös, det är nästan jämförbart med den paralella diskussionen om en viss fotbollsspelare från rosengård. Jag vet inte om det är jag som är fel ute på något sätt, men hur många kommentarer jag än läser om folk som tycker att det här är värdelöst, falskt eller ett dåligt framförande så tycker jag fortfarande att det är vackert.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback