Long days, longer nights

 
Nu mina små fjärilar har jag fixat här åt er. Kommer ni ihåg när jag ba aah jag borde ju skaffa en musikblogg (det borde ni för det var för exakt en vecka sedan jag skrev det), japp nu har jag äntligen gjort det. Men borde varna er, det är ENDAST Indie musik, indie pop, electro pop, singer-songwriter och indie rock. (Tänk Hipster-musik) så om ni känner att det tilltalar ert intresse, eller vill att det ska tilltala ert intresse, är ni välkommna att börja följa denna blog: indie.blo.gg (indie.blo.gg
Och om ni är riktigt snälla själar kan ni väl strö vidare den bloggen? Skulle vara supergulligt, tack på förhand
(Obs Michelle har inget val)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback