You can have this shoes back

 
Iförrgår frågade min syster mig om jag ville med och träna kl 11 på morgonen, fett tänkte jag, så skickar hon ett mess till mig kl 9 nästa dag och frågar om vi kan locka av poolen OCH att hon har med sig frukost. Så vi lockar av (dock kämpar och kämpar eftersom det var MASSVIS med vatten uppepå) och badar en snabbis och sen käkar vi frukost och sen drar vi till gymmet då vi skulle möta upp en tjej som utbildar sig till instruktör. 
Hon hade då fixat upp ett helt pass åt oss plus sin bror. Så vi var endast fyra pers som skulle köra det här passet. Kan inte förklara hur extremt kul det var eller hur extremt tufft det var eller hur jävla extremt slut jag blev efteråt. Sen när vi kom hem så tänkte vi att vi skulle göra lite lunch och då kom jag på idén att göra pannkakor haha. Så medans Johanna och mamma kom hem så stod jag och stekte pannkakor. Och jag som gjorde dubbeldos och tänkte att Yes nu får jag lunch imorn, så kommer Nicke och pappa hem och nå fan försvinner de inom 4,5 sekunder. Men men.
Sen på kvällen så var jag så himla trött så jag låg nästan och halvsov i soffan, så jag gick sen och la mig strax efter att Johanna, Nicke, Stella åkt hem. Klockan var 21:15.
JUSTE har en s.k outfitbild på kameran från tisdags hahah, kanske ska föra över den till datan?
Ringde även receptionen idag på skolan, har ju inte kunnat logga in på mitt skolkonto pga råkade återställa mitt lösenord till något jag inte kommer ihåg och nu när jag fick ett nytt så funkade inte det först, och nu står det att det tillfälliga lösenordet är gammalt. Men tror ni repan svarar? Nej precis. 
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback