And I will hold on hope and I won't let you choke on the noose around your neck

 
Slutade som vanligt klockan 11 idag och ringde mamma som hämtade mig på stationen. Vi åkte hem och åt lite lunch och sen åkte vi till en musikaffär som har begagnade gitarrer och man kan även lämna in sin gamla och få en ny för den. Kikade på en halvaukustisk variant. Mamma och jag åkte sedan hem och bestämde oss för att cykla lite, vi cyklade 6 km i ungeefär en timme, sen satte vi oss ute och njöt av den fina solen. Jag fortsatte läsa på min fina bok, Himlen finns här, hade läst hur mycket som helst på den på tåget. Mamma gick in kanske fyra men jag satt kvar. Sen drog hon iväg runt halv fem och jag satt kvar. Gick in nu klockan fem för solen började gå ner, och ett träd täckte över så jag fick ingen sol på mig. Gick in och la mig i sängen, satte på skön musik och fortsatte läsa tills nu halv sex.
Väntar nu på att mamma ska komma hem så vi kan börja laga mat.
Väntar även på att mitt liv ska förvandlas till Lennies liv, minus död syster. STORT minus!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback