Give me a second, I need to get my story straight

 
Idag har jag:
Vaknat klockan åtta då jag drömde att jag övergödade mig i majs (?)
Skypat med Michelle till klockan 9
Varit med Bullen på snabbpromenad
Varit hemma hos syrran på födelsedagsfika. 22 år fyller hon. Grattis Grattis Grattis!
Sprang en timma utomhus. Soft som fan, vart dock HUUR trött som helst.
Tog en andra dusch för idag
Gjorde iordning fajitas med madre
Åt tre fajitas
Kollade på Bee Movie samtidigt som jag åt
Tog ner resten av Passionsfrukt läsken och bestämde mig för att vara rebellisk och halsa
Och här sitter jag.
Funderar på att ÅTERIGEN trotsa Mello2012... Dock har min partner spårlöst försvunnit. Min rebelliska protestations partner!
Ska spela gitarr ett tag tror jag.
Mys
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback