My my oh give me love

 
ED MOTHERFUCKING SHEERAN. Vart ska jag börja här nudå?
Han började med Give me love i typ tio min och sen körde han Lego house, Wayfaring stranger, A-team och sist MEN INTE FUCKING MINST min bästa, You need me, I don't need you MEN rastaman time och fucking in a elevator DJHSFJKDSHJKGHJDFJKD
Filmade ALLT så jag hade tänkt lägga ut på youtube så lägger upp det här sen.
OFÖRGLÖMLIG KVÄLL och jag är underbart glad att jag spenderade den med Bullen, Jenny och Michelle <3
         
   
COMMENTS
     
    » Sofia        

Åh! vad nice! :D hoppas du hade det underbart!♥ kramkram!♥ xx

    2012-03-04 // 18:16:34                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback