So follow me down, Where to? Out of this town, With you. Girl you're moving way too slow...

 
image descriptionimage descriptionimage description
Ska nu börja berätta om min dag. För att Dalia och Michelle tyckte att det behövdes mer text här.
Satt på bussen hur länge som helst imorse, för att det hade hänt en olycka i Kista och det var SJUKA köer. Kom en halvtimma försent. Hade dock vikarie så det gjorde inget, heh. Vi skulle skriva en uppsats på historian, den skulle handla om ett valfritt ämne men man skulle reflektera om det från dåtid, nutid och framtiden. Hela uppsatsen skulle vara på 500 ord, max. Det här var typ mer än vad vi någonsin har gjort i hela ettan på historian. Jag bestämde mig för att skriva om mode. Satt i datasalen med Isabelle och Julia och skrev. Blev klar till klockan elva, då vi slutade och drog hem då. Ringde mamma och hon sa att hon var i Sollentuna och att hon kunde skjutsa hem mig därifrån. Så jag åkte till Sollentuna och fick en blå kavaj och compeed plåster på köpet (hade ett par nya skor som BRUTALT MÖRDADE mina hälar) sen åkte vi till Statoil och köpte två kokta och åt det i bilen. Sen åkte vi hem och mamma drog till jobbet typ och jag bestämde mig för att cykla till biblan, för jag hade lite cd-skivor att lämna tillbaka. Satt där och började läsa i Jag Saknar dig Jag Saknar dig och en Svensk hulligan bok, hade inte bibliotekskortet så jag lånade inget. Sen hade jag sett en kjol på Gina så jag drog dit, men den var skitful IRL. Dock köpte jag faktiskt en neongrön/neongul tröja. Basic tröja bara. Den var ascool tillsammans med den blåa kavajen. WINNING. Sen gick jag in på Stockholms statsmissionen och lurade omkring där hur länge som helst medans jag pratade med Malin i telefon. Hittade en bok som jag köpte. Den handlar om ens inre energi med lite yoga tips och örtmedicin och yin och yang osv osv. Skulle egentligen ha betalat 70 kronor för den men kassörkan ba Jag prutar åt dig, du får den fr 50 kronor. SÅ SNÄLLT.
Cyklade sedan hem och när jag kom hem sa mamma att det var intervall pass med min favorittränare på Friskis. Så jag bestämde mig för att köra. Gick så jävla bra ååh! Cyklade ner dit, cyklade hem, duschade, hjälpte pappa med hans ipad, drog ut på promenad med bullen, kom hem, somnade nästan i soffan samtidigt som jag tittade på Hustoppen, åt en toast, gick ner.
SÅDÄR JA. Det var min dag. Hoppas inte alla slutade på typ andra raden. Kommer gråta en smula då.
PUSS
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback