When your big in Japan

 
Dagens händelse idag: Jag och mamma åkte till Upplands Väsby bibliotek och skulle åka hiss upp och biblioteket skulle stänga om 20 min! Så jag och mamma går in i hissen och trycker på knappen så kommer en gubbe och en tant och ställer sig i hissen och ska då åka med oss, så säger gubben: men hon som skulle visa oss, vart är hon? och så står de OCH FUCKING HÅLLER UPP HISSEN och mamma säger då: ah men då kan väl ni gå ut och ta nästa hiss för vi har bråttom. VET NI VAD GUBBEN SA DÅ? "Det är två sekunder av ditt liv, så brottom kan ni inte ha. När ni dör kommer ni vänta hela tiden" "Ah men biblioteket stän-" "Det är två sekunder" JAG VILLE SPRINGA FRAM OCH SLÄNGA EN KRUKA PÅ HONOM OCH BA MEN GUD LÅT OSS STRESSA JESUS
Jobbiga människa.
Nu måste jag slänga in en bild här, vet dock ej vilken.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback