Oh darling, just take a chance please

 
Kör en twittrat i veckan, även om allt inte är indirekt twittrat
Bild 1: Finaste brorsdotter Stella låg på min gamla favvisfilt och försökte prata och skratta med oss. Gick inte så bra för henne, men mysigt var det!
Bild 2: IKEA köttbullar. Jag och mamma körde en spontan resa dit, och då innehåller ju köttbullarna.
Bild 3 & 4: #FromWhereIStand, en hashtag på instagram jag började smått använda. Visar i nästa inlägg vart jag fann det :)
Bild 5: Johanna och jag köpte godis
Bild 6: Japp..
Bild 7 & 9: Djurgårdsmatchen wwehåå
Bild 8 & 10: Var med min syster och serverade mat på ett årsmöte. Superkul!
Bild 11: Celine var och stalkade One Direction i stan (JA DE ÄR I SVERIGE NJFKDSKJF) och såg Zayn och skickade över en bild.
Bild 12: Gjorde chokladbollar :DDDDD
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback