Jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går

 
Duckface, klänning bak-och fram (kallar det lite DIY eftersom det var min egna idé att vända på den så man ser dragkedjan), två oliv-bodybutter/bodyscrub. 

Har varit en trevlig onsdag. Fick träffa lilla stellisen och vi satt och skrattade i soffan och lekte med alla hennes skallror och jag drack vatten ur mitt glas samtidigt som hon följde avundsjukt med blicken. Och jag retade henne. Läste ut The Perks Of Being A Wallflower också, har väl tagit en månad eller så. Bryr mig egentligen inte, tänkte bara poängtera hur extremt sakta jag läser.
Tänkte även poängtera att det är October 3rd (On October 3rd he asked what day it was "It's October 3rd") om du inte vet vad det är för film får du med glädje gå och typ plåga dig eller nåt. (usch är så barbarisk/hemsk)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback