I've turned into a statue and it makes me feel depressed

 
~leker söt~

hej, slutade elva idag som vanligt och träffade juliiia och myste ett tag med henne, tills jag insåg att min buss skulle strax komma. Då trippade jag iväg på mina klackar och när jag var halvvägs insåg jag att juli hade min halsduk. Fick nyss ett mess av henne att hon nu aldrig tänker återlämna den. Så kul var det med det.
Drog till Friskis där snyggis Stella satt och lekte. Jag och Johanna tog sen en promenad tillbaks hem och sen dess har jag varit lekledare. JÄKLAR vad den ungen skrattar nu haha. Jag dör! 
Har cirka aldrig varit såhär trött, och klockan är inte ens tio!!1!!11!12234!!! 
Ska lägga mig och läsa i någon av mina fyra böcker. Mår faktiskt riktigt bra av att läsa alla dessa böcker samtidigt. Liksom om jag mår lite fundersamt och hipsterigt så läser jag The Perks of being a wallflower, om jag mår lite vanligt tonårsaktigt och vill drömma mig bort läser jag PLL, om jag är riktigt riktigt arg läser jag Lilah May's manic days (och eftersom jag typ aldrig är arg så händer inte det så ofta att jag läser den boken. Oupsie) och om jag känner att jag vill uppskatta musiken på ett fint och värdefullt sätt så läser jag Vinylprinsessan. 
Kan väl inte säga mer än att jag rekomenderar ALLA dessa böcker! 
Godnatt säger jag klockan 21:30 en måndagkväll
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback