Tears in my eyes but not down my face

 

Mobilbloggar för jag orkar verkligen inte bry mig/föra över bilder från mobilen. Såatteh deal with it.
Tänkte visa finfina bilder på mig och johanneslund från No-lektionen idag som eskalerade GANSKA så fort när vi skulle prata om global bla bla bla lyssnade osv. Helt plötsligt satt jag och en tjej och diskuterade med en snubbe om typ krig och socialdemokraterna OCH GUD VET VAD. Han tyckte alla som inte var moderater var dumma i huvet.. Ni förstår den heta diskussionen va??? Det hela slutade med att jag och Johanna satt och skrek RÄDDA VALARNA KÖP EKOLOGISKA BANANER PLOCKA INTE BLÅÅSIPPOOORR

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback